Témaindító hozzászólás
|
2004.06.08. 09:40 - |
Hali mki!
Találtam egy olyan rometot amelynek működik a km-órája nagyon cool!
javítási kérdésekkel fordulhatok bizalommal hozzám is: e-mail: erikt20@freemail.hu
Jó motorozást
|
[75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
Hát ezt így látatlanban elég nehéz... Ezer oka lehet. Bowden, rugó, súber... Passz! |
Hát az alapjárat állítócsavart hiába tekergetem nem történik semmi."Erősen akkor rakom be 1.be,ha rendesen rálépsz,mint a simsonnál.Ha "gyengén,akkor meg csak finomam" |
Sztem van olyan Komár. Ha tekergeted az alapjárat állító csavart nem történik semmi???:S Keverékállításra sem reagál? Mi az, h "ha kicsit erősebben berakom 1.-be"? Lehet gyengén is berakni? Na mind1, szerintem a kuplungoddal lesz a baj: vagy rosszul van beállítva (nem emel ki rendesen), vagy a lamellák nem járnak rendesen a kuplungkosárban. Kicsit bővebben is írhatnál a problémádról:miket próbáltál, hogyan, stb. |
Sziasztok!Van egy komárom(berúgókaros és lábváltós ez gyári?)Na szval 2problémám van:
1:magas az alapjárat,de hiába akarom beállítani nem csinál semmit
2:ha kicsit erősebben berakom 1.-be akkor reccsenik egyet v. le is fullad!
Kérem segítsen(t)ek! |
A Futár Motorosbolt helyett tudom ajánlani a Négy Kelement, ami kb. 2 házzal arrébb van és mellesleg Futár Peti is onnan szerzi az alkatrészeket, ill. oda viszi javíttatni azt amit hozzá viszünk... :D
Eddig én is a Futárhoz jártam, de felvilágosítottak és most már Kelemen a nyerőőőő!!! Olcsóbb jobb... |
Sziasztok!
Komar 2352W -nek a motorblokkjáról valaki tudna adni robbantott ábrát? Az a gondom, hogy a berúgókar nem működik (lehet mozgatni, de nem lehet vele berúgni a motort), és nem veszi az 1. fokozatot. (üres, 2-es van). |
Bruno: www.moped91.hu ,ha új alkatrészeket szeretnél, de ők nagykereskedés, viszont az oldalukon fenn vannak a viszonteladók is. De tudsz venni vadiúj alkatrészt a Futár motoros boltban is a Zichy Jenő utcában. |
szasztok!
Vadi uj Komar tulaj vagyok, ugyanis tegnap kaptam egy Komar 2352-t egy ismerostol. 5 ev allas utan felora butykolessel elindult es haza is jottem vele. Egesz jo allapotban van es meg van hozza a gyari kezelesi konyv (ha vkinek kell majd fenykepezem v szkenelem), az eredeti adasveteli es a szerszmok egy resze is. Ami kicsit bant, hogy egyszer eleg csunyan at lett festve. Volt hasznalva eleg sokat, de nem veszes az allapota. Van mit es akarok is rajta javitani, hogy minel uj szerubb legyen. Kerdesem az, hogy mennyire lehet alaktreszeket szerzni, hol es milyen minosegueket? Mi az ami csereszabatos? Meg nem allatam neki szetdonteni, csak megnezegettem kozelebbrol.
Maj csinalok kepeket is meg minden! :) Tuti a gep!
|
Kösz a megoldást, de már megoldottam. Illetve csak a hátsó villa oldalirányú mozgását. A tengely csak egy nagy scavar. Ha eltörik, majd kicserélem.
A mozgást úgy oldottam meg, hogy a villa és a lyuk közé vékony alátéteket tettem. Talán a te problémáidra is megoldás lehet, mert kicsit keményebb lett a hátsó felfüggesztés, ugyanis kicsit szorul.
Újabb probléma:
A hátsókerék nem igazán van a motor síkjában. Ha nagyobbat rugózik, a sárvédő alsó széle karcolja a gumit!!!
|
Igen.
Érthető a probléma, nekem legalábbis.
Sajna még nem foglalkoztam vele, mert nekem is ez a baja.
Ráadásúl nekem még a rugó is el van gyengűlve, és a küllőket töröm ki a kátyukban amikor nem tudom kikerűlni.
Azt tudnám javasolni, hogy egy anyát kell a lemez mindkét oldalára kivülről hegeszteni és azzal együtt átfúrni. Így nem csak a lemez fog tartani hanem az anya is.
Próba szerencse.
A sztendernél már ez a módszer bevált
:-))))
|
Hy!
Előjött egy igen idegesítő hiba a Romet M-780 Kadetemen!!!
A hátsó villát tartó tengely átmérője kisebb mint az a lyuk a vázon amin átmegy, és ebből kifolyólag a villa a hátsókerékkel együtt oldalirányban mindkét irányba kb. 5cm-t mozog! Ha ráhúzom a gázt és a lánc megfeszül, elhúzza a kereket balra (a lánckerék irányába)! Ha jobban megfeszítem a láncot, akkor az elmozdulás nem jelentős, viszont a feszes lánc nem épp a legjobb a motornak. A legnagyobb baj nem is ez, hanem, hogy a villát tartó tengelybe belevág a váz, ugyanis nem egy csőben fut végig, hanem a váz lemezébe 2 lyuk van vágva, és mivel a súlyom a váz 2 db kb. 3mm vastag részén adódik át a tengelynek, ezért már elég mélyen belevágott. Lehet, hogy elég bonyolultan írtam le, de azért remélem, hogy valaki megérti, és esetleg mond nekem egy megoldást a problémámra. Megköszönném! :) Az is érdekelne, hogy másnál is fellépett-e ez a probláma.
Az esetleges megoldásokat előre is köszönöm! |
Lehet, hogy nem megfelelőek az izzók paraméterei(feszültség, teljesítmény...), vagy zárlatos, esetleg gyenge a lendkerékmágnes. |
komar73:vagy csak az egyik tekercs van bekötve(2 világító tekercs van) vagy túl erős az izzó vagy a biluxkapcsoló nincs jó bekötve és mindkét pólust (a tompítottat és a reflektort) is egyszerre kapcsolja. |
Nos emberek szeretném tőletek megkérdezni azt hogy az alábbi problémára mi lehet a megoldás.
Világitás.
Ha nincs bent az első izzó akkor a hátsó lámpa tökéletesen világít, ha beteszem az első izzót akkor éppen hogy csak el kezd pislákolni a két lámpa.... mi lehet a hiba?!
Kevés a nafta ?! vagy nagyon leesik a feszültség ?! Mit érdemes megnézni?! Van valakinek egy jó bekötési rajza?!
(eddig nem mükődött egyik sem tehát ez új hiba nálam ..... )
Előre is köszi a válaszokat ... |
Hali mki!
Találtam egy olyan rometot amelynek működik a km-órája nagyon cool!
javítási kérdésekkel fordulhatok bizalommal hozzám is: e-mail: erikt20@freemail.hu
Jó motorozást
|
[75-56] [55-36] [35-16] [15-1]
|